Vrienden van het museum

Vriend worden

We hebben er al veel maar misschien bent u het nog niet: Vriend van het Huizer Museum.

Met de jaarlijkse bijdrage van de Vrienden - onze donateurs - kunnen we activiteiten ontplooien ten gunste van het behoud en de presentatie in het museum van het cultureel en historisch erfgoed van Huizen. Hier is anders geen geld voor.

Voor €25,00 per jaar of meer bent u donateur en met recht: een Vriend van Het Huizer Museum.

Vrienden koesteren

Wij koesteren onze Vrienden bij het Huizer Museum. Er zijn speciale Vriendendagen en we zien onze Vrienden graag bij de opening van elke nieuwe expositie. Met onze Vriendenbrief wordt u op de hoogte gehouden van de activiteiten in en de ontwikkelingen van het museum.

Worden we Vrienden?

Een formulier daarvoor kunt u aanvragen bij [email protected] of hier downloaden.